Suzuki TL1000S & R informatie

BLOG

In onderstaande BLOG’s lee(r)s je meer over mijn sleutel avonturen met de TL1000S/R

ALLE BLOGS

Van 4, neh 3 naar 2 cilinders.

Koppeling keerring vervangen.

Waarom lekt de koppeling-keerring zo vaak bij de TL's?

TT-Assen & Electra

De TLS-deal….

De TLS van Jack uit….

Wielen balanceren

Schroefdraad repareren met een helicoil.

Van een palletwagen terug naar een TLS!

Een uitstapje naar een VT600

Een motorblok van de grond, terug naar een TLS.

Drie jaar onder de werkbank zonder cilinders....

Een Constands motorlift

De Constands motorlift is een goede oplossing voor de meeste moderne motoren. Voor de TL1000S is werk nodig om haar in de lift te krijgen.

ABS materiaal van je TLS repareren….

Motorblok onderzoek na ongeveer 25000KM

In dit blog-bericht wordt er gekeken naar het motorblok, en hoe ik mijn onderhoud doe.

Radiator aluminium-steun reparatie

Hoe krijg je een afgebroken aluminium radiator-steun weer op de plek?

Voorvering reparatie.

Een bijzondere reparatie aan een misbruikte voorpoot van een TLS.

Bucket? what is wrong with the TL-bucket!

Bij een TL willen de bussen nog wel eens breken. Dit sloopt de cilinderkop en alles wat zich daaronder bevind.

Second Love, was dat niet zo’n site….

Maar goed dat ze vast zat, ze was echt stuk...

Quattro, please help!!!

Hoe een TL1000S die om Hulp riep, weer de straat op kon...

Remklauwen reviseren, blokken vervangen en spuiten.

Remmen zijn enorm belangrijk, ds op tijd reviseren. Blokken en stalen leidingen, het oog wil ook wat.