BLOG
In onderstaande BLOG’s lee(r)s je meer over mijn sleutel avonturen met de TL1000S/R
ALLE BLOGS

Zag een TLR te koop en dacht….

Uitstapje naar een TNT1130 Benelli

De TLS-deal….

TT-Assen & Electra

Keerring koppeling TLR vervangen

Van 4, neh 3 naar 2 cilinders


De TLS van Jack uit….

Wielen balanceren

Schroefdraad repareren met een helicoil.

Van een palletwagen terug naar een TLS!

Een uitstapje naar een VT600

Een motorblok van de grond, terug naar een TLS.
Drie jaar onder de werkbank zonder cilinders....

Een Constands motorlift
De Constands motorlift is een goede oplossing voor de meeste moderne motoren. Voor de TL1000S is werk nodig om haar in de lift te krijgen.

ABS materiaal van je TLS repareren….

Motorblok onderzoek na ongeveer 25000KM
In dit blog-bericht wordt er gekeken naar het motorblok, en hoe ik mijn onderhoud doe.

Radiator aluminium-steun reparatie
Hoe krijg je een afgebroken aluminium radiator-steun weer op de plek?


Bucket? what is wrong with the TL-bucket!
Bij een TL willen de bussen nog wel eens breken. Dit sloopt de cilinderkop en alles wat zich daaronder bevind.



Remklauwen reviseren, blokken vervangen en spuiten.
Remmen zijn enorm belangrijk, ds op tijd reviseren. Blokken en stalen leidingen, het oog wil ook wat.